2016. február 29., hétfő

Helyzetjelenés + 8.Fejezet részlet

Sziasztok! Tudom hogy nagyon régen nem volt rész. Megint. A 8. Fejezetet egyszer már megírtam de valahogy letörlődött. Már rajta vagyok az újra íráson csak már elfelejtettem hogy mit írtam. Meg szeretnék pályázni a Könyvmolyképző Aranymosás Pályázatára a Holdfogyatkozás átírt verziójával ami ugye már nem Fanfiction. Szóval kicsit el vagyok havazva az írással. Szeretném a megértéseteket kérni az állandó késések miatt.
Puszilak és Ölellek titeket: Alli!
Ui. Tényleg nagyon-nagyon sajnálom.
 
  Részlet:


·         Szia! Remélem, tudsz róla, hogy este tizenegy van. - förmedek rá.
·         Niki... A suliba...Vala... Elkapta Scottot... Segíts... Nem tudo... Ik ezek...- megszakadt a vonal! WTF? Most meg mi a franc van? Gyorsan vettem fel egy fekete nadrágot ugyanilyen pulcsival és bakanccsal. Az erkélyen keresztül távoztam. Két perc alatt a gimihez értem. Onnan már csak fél perc kellet, hogy megtaláljak egy halálra rémült Liamot.
·         Mi történt? - guggoltam le mellé.
·         Elkapták... Én... Meg kell mentenünk... Niki még itt vannak! - hadovált össze-vissza.
·         Kik és kit kaptak el? - asszem kicsit megzavarodtam.

·         Scottot elkapták! - ekkor megjelent három robotszerű alak. Az egyik Scott ájult testét vonszolta. Nekiugrottam! Nem bírtam el egyikkel sem. De annyit elértem, hogy Liam el tudta vonszolni Scottot. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése