2015. szeptember 20., vasárnap

Előzetes 2/4. Fejezete

Sziasztok! Tudom hogy nagy ritkán hozok mostanában fejezeteket. És higgyétek el nagyon sajnálom. Nem akarok magyarázkodni. De most kezdtem a 9.-et  és építkezünk. Nagyon kevés az időm. Nagyon őrülnék ha az előző fejezethez írnátok commentet. Nagyon örülnék a kritikának. Mivel fogalmam sincs tetszik e egyáltalán. Sajnos a fejezettel nagyon lassan haladok és nincs sok ötletem. Ez egy kis előzetes belőle.  
                                                                                                              Puszil és ölel: Alli!
   

"Tizedikes lettem. Az első órám matek. Valaki megmagyarázná, mért kell minden évet Ms. Moon-al és a matekóráival kezdeni. Beültem a helyemre Liam mellé és kezdődött az „óra”. A banya megíratta az év eleji szintfelmérőt. Bár ezen kívül nem sok mindenre emlékszem, mert Liam motyogott valamit a közelgő holdfogyatkozásról. Remek, ennek is most kell jönnie. James itt ólálkodik én meg… várjunk csak. Holdfogyatkozás elveszi arra a pár percre a vérfarkasok erejét. Na de mi van a mágusfarkassal? Rám is ugyan úgy hat. Vagy ezen túl egy problémával kevesebb. Remélem igazam lesz"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése